Backspce Game

harini na\ niat dihati tajnak tulis ba silap .. taknak teakan backspace supaya nak mengugi mtangan ni supaya laju dan apa aku merpeka ni .. aduhh jadu jadi lauan je lah anis merepek ya .dah ama da nak buat tap .tapi xada idea nak vab .backspave a[pa ..choii sungguh apa aku menc meerepek kat sini ..nama saya anu anis zahidi .. uur \\\ umur saya 19 tahu n tapi tak masuk lagi ..harini saja nak main backspace ..tap sebab xada akwan nak sembang tapi sealu mmg xada kawan pun .ayoo bosan lah .aanka sedara dah balik umha dia jadi tingal maksu dia yang tengah mereng ain backpsace ni ..nama pun blog queen typo xakan xadd silap atau tyop erroe kot ..ayoo maink mnjadi kadi errot ..ok sekian kemerepakan aku ni ..jumap dialain haro ..smoga panajang umur murah resele >rezeki

Post a Comment

Assalamualaikum ^,^ terima kasih sebab singgah kat blog saya dan silalah komen 2-3 patah perkataan :D

I LOVE BLOG QUEEN TYPO