Bila Tengah Malam Menjelma ~~~




Assalamualaikum .. menjelang tengah malam aku rasa kurang sedap hati pulak .. aku mulalah berfikiran negatif ,tetapi dalam hati ingin tahu dari mana datangnya rasa takut tu .. bunyinya lebih kurang begini buat demo gluduk gladak gluduk gladak  ..aku berfikir mana datangnya bunyi pelik ni ? aku ingin mcari tetapi seluruh anggota badanku terasa malas hendak bergerak tp aku masih lagi ingin mencari ..setelah lama akhirnya aku bangun dan terdengr bunyi tu sekali lagi ...gluduk gladak gluduk gladak .. dan akhirnya aku bertemu jugak dgn makhluk itu ... nak tahu apa ? aku tgk dia memang seram gila .. asyik kacau aku je 2-3 malam ni .. aduhh sungguh bunyi perut daaa lapar :p haha



p/s : jgn marah naa :p lawak je aih smbil tu tolong lah klik iklan nuffnang tu <3

8 comments:

  1. baca dgn pnuh kekhusyukan..tetpi spoil..upanya perut berbunyi..hahaha...done klik..klik me too
    http://kanvaskehidupanku.blogspot.com/2013/11/blog-yang-bermanfaat.html

    ReplyDelete
  2. @adk dayahhaha sja gurau :p xada idea nak buat entry apa .. kjap lg singgah ekk ..

    ReplyDelete
  3. kahkahkah..makhluk tu kalau bising, nak tido pun tak senang..heheh

    p/s: follow sini

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. Hehe, masa tengok tajuk tu dah pasang siap2 dah mood seram. Eh tengok2 encik perut rupanya yg menakutkan awk tu ye..hehe :)

    ReplyDelete
  5. @Azlan Strider haha tu mmg harus .. bila lapar je mmg xboleh tido .. kne jugak cari roti ke apa ./

    ReplyDelete
  6. @Iezwa Razk haha jgn mara haa :p perut ni klau dah lapar ,smua org jd tkut ..

    ReplyDelete
  7. kelakar la.. hihi. lapar rupanya.. singgah sini :) salam kenal

    ReplyDelete

Assalamualaikum ^,^ terima kasih sebab singgah kat blog saya dan silalah komen 2-3 patah perkataan :D

I LOVE BLOG QUEEN TYPO