Pageviews Ke 1008 !

Assalamualaikum ,
haha lawak ok lawak .yelakan orang lain pageviews dah puluh-2 ribu xhairan pun tapi anis baru 1008 dah nak bangga yang adooo ! haha ini berpunca apabila -------- biasa la blogger yang xup macam anis ni mana la senang nak dapat pageviews sehari sampai beratus-2 .ni yang dapat 1008 ni pun selepas 3bulan berblogger ni .tapi Happy Birthday Blog Queen Typo .lahir selepass 3bulan berperap .hahaha ok chill jangan merepek lagi .anis nak ucapkan terima kasih kpda kawan-2 blog yg sudi datang melawat log anis yang buruk benauu ni .hmmm thanks again  .syukran syukran insyallah anis akan cuba untuk menulis lagi entry yang hensem & cantik ok tak ?

4 comments:

  1. bla ada someth peningkatan kt blog kte msti hepy kn? xkisah la bnda tu klu org len aggap kecik ke apa ke yg pntg kte hepy..hehe

    ReplyDelete
  2. @Mysara Ab Rahman a'ah sara .best je rasa .lagi semangat lepas ni nak update tiap2 hari blog .

    ReplyDelete

Assalamualaikum ^,^ terima kasih sebab singgah kat blog saya dan silalah komen 2-3 patah perkataan :D

I LOVE BLOG QUEEN TYPO